2024-04-24 22:17:49

Dani medijske pismenosti 2024: Reklame nas (ne)mame

Učenici 5.a razreda sudjelovali su u radionici Reklame nas (ne)mame koja je održana u petak 19. travnja 2024. godine. Na taj način škola se uključila u službeni program obilježavanja Dana medijske pismenosti koji se svake godine obilježavanju u RH kako bi se učenike i druge sudionike osvijestilo o potrebi odgovornog korištenja medija. 

 

Ove je godine tema u našoj školi bila razvijanje kritičkog mišljenja prema reklamama, a učenici su naučili koje su njihove značajke i sastavnice, čemu služe, gdje se s njima susrećemo, kako djeluju na nas.  Okušali su se u osmišljavanju reklama za proizvode poput naočala, tenisica, sladoleda i drugih sličnih proizvoda te iznijeli vrlo zrela razmišljanja o utjecaju reklama i kako prepoznati njihove pozitivne i negativne strane. Radionicu je vodila školska knjižničarka.


Osnovna škola Zlatar Bistrica