preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
e-Dnevnik i e-Potvrde

ORGANIZACIJA RADA

Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)

Smjena "B"  (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)

Školsko zvono
 
 
Termini informacija

Nastava na daljinu

      Virtualni razredi

    5.a     6.a      7.a   8.a

    5.b                7.b   8.b

      Virtualna zbornica

    Virtualna školska knjižnic

Pogledajmo...

  

 

      "Sigurna škola"

"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"

SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra

 

Korisne poveznice: 

         Program: "Stvaraonica"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Županijsko priznanje za preventivni program godine
Autor: Marina Dinjar, 5. 3. 2021.

U srijedu 3. ožujka 2021. g. u Poslovno - tehnološkom inkubatoru u Krapini održana je svečana dodjela godišnjeg županijskog priznanja “Preventivni program/aktivnost godine u 2019. g.“. U kategoriji namijenjenoj djeci osnovnoškolske dobi priznanje i nagrada uručeni su Osnovnoj školi Zlatar Bistrica za školski projekt “Hrabri čuvari na djelu“. Županijska priznanja su dodjeljena u sklopu javnog poziva KZŽ, objavljenog po prvi puta na inicijativu Županijskog povjerenstva za suzbijanje zlouporabe opojnih droga Krapinsko-zagorske županije. Cilj  Javnog poziva bio je podizanje zdravog razvoja pojedinca općenito, umanjivanje utjecaja rizičnih čimbenika, jačanje utjecaja zaštitnih čimbenika i otpornosti učenika  na pojavu problema u ponašanju.

Više o samom projektu možete pogledati na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=e2YPUvJycWk i pod opširnije.

Čestitke učenicima i mentoricama uz izniman ponos i zadovoljstvo što je kvaliteta provedenih aktivnosti prepoznata i nagrađena!


 

U suradnji s Udrugom „Hrabri telefon“ uključili smo se 2018. g. u projekt „Hrabri čuvari“ koji je trajao veljače – kolovoza 2018. g. U sklopu projekta stručne suradnice pedagoginja Marina Dinjar i defektologinja Ines Hučić sudjelovale su na edukaciju o sigurnosti djece na internetu, a potom održale ciklus od 4 radionica za 8 izabranih učenika. Oni su zatim dobili ulogu Hrabrih čuvara u školi u cilju prevencije i uklanjanja neželjenih ponašanja u virtualnom svijetu učenika. Stručne suradnice održale su predavanje za roditelje, a učenici Hrabri čuvari aktivno su djelovali, uređivali školske panoe i postavili na njih poruke o sigurnosti na internetu.

U školskoj godini 2018./2019., potaknuti sudjelovanjem u projektu Hrabrog telefona, odlučili smo nastaviti sa započetim aktivnostima u cilju prevencije nasilja na internetu i stečena znanja produbiti te smo osmislili školski program „Hrabri čuvari na djelu“. Učenici su pod mentorstvom pedagoginje i defektologinje promišljali na koji bi sve način mogli preventivno djelovati, a ne samo reagirati kada već dođe do neželjenog ponašanja na internetu. Aktivno su djelovali rješavajući nesuglasice i prijavljena neželjena ponašanja učenika na internetu savjetujući učenike te snimili film koristeći savjete Hrabrog telefona (poveznica: https://bit.ly/2TxhPIB). Promišljali su kojim aktivnostima bi najviše doprli do sve djece i mladih te su odlučili napisati scenarij mladima bliske situacije koja prikazuje (ne)sigurnosti na internetu, opasnosti i elektroničko nasilje. Učenica Ana Šimunić, sada već srednjoškolka, napisala je ideju i koncept te je marljivim suradničkim radom i kreativnošću učenika nastao i scenarij. Učenici su tijekom siječnja i veljače 2019. snimali skečeve za film te je u prosincu dovršena montaža. Film „Slatka ili gorka osveta?“ postavili smo na youtube u cilju dostupnosti i preventivnog djelovanja na širu zajednicu (poveznica: https://bit.ly/2TgX05h).

Drugi korak djelovanja Hrabrih čuvara bilo je osmišljavanje i pripremanje pedagoške radionice za učenike u sklopu koje su prikazali filmove koje su snimili. Osmislili su 90 minutnu interaktivnu radionicu kojom su željeli učenicima osvijestiti i odgovoriti na pitanja – Kako se sigurno služiti Internetom?, Što je elektroničko nasilje? i Tko su predatori na Internetu?. Tijekom veljače i ožujka održali su u svim razrednim odjelima predmetne nastave (5. a, 5. b, 6., 7. i 8. r.) bloksat radionicu, u lipnju i u 3. a razredu, a narednih školskih godina radionicu održavaju u petim razredima. Radionica se pokazala vrlo korisnom te su učenici jako dobro reagirali čime smo uvidjeli i veliku prednost međuvršnjačkog učenja.

Hrabri čuvari s aktivnostima nastavljaju i dalje, a dolaskom toplijeg vremena održat će sastanak u dvorištu škole u vezi daljnjeg djelovanja i odabira novih Hrabrih čuvara.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju