preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
e-Dnevnik i e-Potvrde

ORGANIZACIJA RADA

Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)

Smjena "B"  (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)

Školsko zvono
 
 
Termini informacija

Nastava na daljinu

      Virtualni razredi

    5.a     6.a      7.a   8.a

    5.b                7.b   8.b

      Virtualna zbornica

    Virtualna školska knjižnic

Pogledajmo...

  

 

      "Sigurna škola"

"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"

SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra

 

Korisne poveznice: 

         Program: "Stvaraonica"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radoznalci uče u skladu s prirodom
Autor: Marina Dinjar, 28. 5. 2019.

Učenici polaznici izvannastavne aktivnosti Radoznalci 23. svibnja 2019. g. proveli su nastavni dan u Parku prirode Medvednica povodom Dana učionice na otvorenom (Outdoor Classroom Day).  Na taj način pridružili su se globalnoj kampanji koja slavi i inspirira učenje i igru na otvorenom u cilju poticanja što više aktivnosti na zraku i iskustvenom učenju u skladu s prirodom.


Tijekom 2018. u Kampanji je sudjelovalo više od 3,5 milijuna djece u više od 100 zemalja. Učenje i igra na otvorenom poboljšavaju zdravlje djece, učenje i stvaranje veće povezanosti s prirodom. Igra ne samo da potiče stjecanje životnih vještina kao što su otpornost, timski rad i kreativnost, već je ključna i za istinsko uživanje djeteta u djetinjstvu.

Učenici su pod vodstvom voditeljica učiteljice Nikoline Mikulec i stručne suradnice pedagoginje započeli izvanučioničku nastavu planinarenjem od završetka Zelene magistrale do planinarskog doma Glavica. Kako je prethodnih dana područje Medvednice poharalo nevrijeme, blatnjav šumski teren prepun prepreka bio je pravi izazov za učenike. Kod planinarskog doma dočekalo ih je stručno vodstvo. Ponovili su i proširili znanje o orijentaciji u prirodi kroz interaktivne igre i korištenje zemljovida i kompasa. Nakon opuštanja i uživanja u prekrasnom pogledu i netaknutoj prirodi, uputili su se uz stručno vodstvo do špilje Veternica. Prilikom obilaska špilje susreli su se s pokojim šišmišem, naučili kako je špilja nastala, koje su njene karakteristike i koje sve vrste životinja u njoj žive. Vraćajući se do planinarskoga doma, pred učenicima je bio novi izazov –  blatnjavi šumski uspon – koji su savladali zahvaljujući svojoj snalažljivosti, hrabrosti, podršci koju si jedni drugima davali, pomažući jedni drugima, služeći se štapovima koji su im olakšavali kretanje po terenu, a sve prateći planinarske markacije. Učenici su iskustveno naučili koliko je važna međusobna suradnja, poštivanje i snalažljivost u prirodi. Nakon edukativnih aktivnosti, slobodno su vrijeme proveli igrajući se u parku i na livadi uz pravi piknik i društvene igre.

Izvanučioničkom nastavom učenici su stekli vrijedno iskustvo učenja u skladu s prirodom, učenja o sebi i drugima, preuzimanju odgovornosti, važnosti suradnje, kvalitetne komunikacije i društvene i ekološke osjetljivosti. U nastavku donosimo tek neke od dojmova učenika:

 „Najviše mi se svidjelo kada sam vidjela pogled na cijeli Zagreb. Isto tako bilo mi je dobro kada smo išli kroz šumu i špilju. U spilji mi se jako svidio slap. Ja bih tamo opet išla da opet vidim pogled na cijeli Zagreb.“ (Vanesa, 4. a)

 „Meni je bilo jako zabavno hodati po šumi, gledati guštere i igrati se u parku.“ (Ivano, 4. a)

„Izlet na Medvednicu je bio zabavan i lijep! Najdraže mi je bilo kada smo išli prema planinarskom domu i preskakali prepreke, tj. kada smo prolazili srušeno drvo. Sve je bilo zabavno!“ (Maja Lucija, 4. a)

„Bilo mi je jako zabavno…Ja sam bio vodič s Danijelom. Nakon 30 minuta stigli smo u planinarski dom Glavica. Tamo smo nešto jeli, onda smo išli u špilju gdje smo vidjeli šišmiše i tamo su nam pokazali izumrlog špiljskog medvjeda koji je težio 1 tonu.“ (Leo, 4. b)

„Na Medvednici mi je bilo lijepo. Prisjetili smo se gradiva o orijentaciji i naučili nešto. U špilji je bilo super, ali smo se morali saginjati da prođemo. Išli smo kroz šumu i bilo je baš super! “ (Mia, 4. b)

„Bilo je super planinariti po Medvednici. Naučili smo se orijentirati u prirodi. Bili smo u špilji i vidjeli 18 vrsta šišmiša.“ (Lovro, 4. b)

„Provod u šumi mi je bio zabavan... Najviše sam se zabavila u špilji jer sam naučila ono što nisam znala. Bio mi je sve to izazov i to mi je super…“ (Anja, 4. b)

„Najljepše mi je bilo kada smo se po šumi sklizali i išli ispod srušenog drveta. Ja bih ovaj izlet htjela ponoviti.“ (Mia, 4. a)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju