preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
e-Dnevnik i e-Potvrde

ORGANIZACIJA RADA

Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)

Smjena "B"  (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)

Školsko zvono
 
 
Termini informacija

Nastava na daljinu

      Virtualni razredi

    5.a     6.a      7.a   8.a

    5.b                7.b   8.b

      Virtualna zbornica

    Virtualna školska knjižnic

Pogledajmo...

  

 

      "Sigurna škola"

"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"

SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra

 

Korisne poveznice: 

         Program: "Stvaraonica"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Preporuke o organizaciji radnog dana učenika
Autor: Marina Dinjar, 27. 3. 2020.

Poštovani roditelji,

nastava na daljinu predstavlja izazov za sve nas. Situacija u kojoj se nalazimo, bez socijalnih kontakata i ograničenog kretanja, za djecu je također stresna. Kao nešto novo i nepoznato nastava na daljinu pojačava dodatno pritisak koji osjećaju. Važno je da im u ovoj situaciji prepunoj novih informacija i očekivanja pomognemo da se što lakše snađu i organiziraju. Ministarstvo znanosti odgoja i obrazovanja objavilo je Preporuke o organizaciji radnoga dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu koje možete pročitati u prilogu pod opširnije.  


Za uspješno učenje na daljinu djeci je potrebno osigurati određene preduvjete. Osim potrebne opreme za nastavu (računalo, tablet ili mobitel), udžbenika i prostora za učenje, jedan od vrlo važnih preduvjeta je i dobra organizacija učenja. Velika uloga roditelja je da pomognu djeci organizirati vrijeme tijekom dana. Za stjecanje radnih navika dobro je da djeca imaju sličnu organizaciju vremena svaki radni dan, što znači odrediti okvirno vrijeme kada se bude, obavljaju školske obaveza (uključujući vrijeme za odmor), imaju slobodno vrijeme te odlaze na spavanje. Učenici bi trebali imati slobodan vikend za odmor i igru, a to se može postići jedino dobrom organizacijom učenja tijekom radnog tjedna.

Prije uvođenja nastave na daljinu učenici su provodili 4 – 6 sati učeći u školi i dodatno kod kuće, a poučavanje u školi sada je zamijenila nastava putem TV- ekrana i virtualnih učionica. Prema preporukama Ministarstva znanosti i obrazovanja trebali bi provesti oko 5 - 6 sati dnevno radnim danima učeći na daljinu. Važno je da razumijemo kako je ovaj način učenja ujedno i nastava te se vremenski ne može uspoređivati s uobičajenim školskim obavezama kod kuće. Svjesni smo i da je učenicima “na daljinu“ potrebno više vremena za razumijevanje nastavnih sadržaja, a tu je važna uloga učitelja kod postavljanja zadataka. Vrlo važan čimbenik koji utječe na ukupno vrijeme učenja je i motivacija. Struktura, ravnomjerna raspodjela obaveza tijekom radnog dana uz podršku roditelja i svih nas, uvjeti su i za održavanje motivacije za učenjem.

Svaki početak i put u nepoznato je težak, no s vremenom će učenici postati sve samostalniji i odgovorniji za vlastito učenje. Uloga vas kao roditelja na tom putu je da pomognete djeci u organizaciji radnog dana, potičete ih na učenje i pružite im podršku koliko je to moguće te da zajedničkom suradnjom postignemo da se osjećaju zadovoljno i uspješno.



Priloženi dokumenti:
Preporuke_o_organizaciji_radnog_dana_ucenika_MZO.pdf (602.77 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju